• darmowa wysyłka przy płatności z góry!

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Możliwość zakupu na raty - mBank mRaty
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na odstąpienie od umowy)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Logo tpay.com

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
XIAOMI Redmi Note 8 PRO 64/6GB Coral Orange / Pomarańczowy (M1906G7G)
XIAOMI Redmi Note 8 PRO 64/6GB Coral Orange / Pomarańczowy (M1906G7G)
999,00 zł 829,00 zł
Maseczka ochronna KN95 EARMAY FFP2 (10 szt.) biała
Maseczka ochronna KN95 EARMAY FFP2 (10 szt.) biała
70,00 zł 35,00 zł
zestaw
XIAOMI Mi Router AX1800 White / Biały
XIAOMI Mi Router AX1800 White / Biały
229,00 zł 159,00 zł
szt.
FAQ - Pytania i odpowiedzi
  • Gdzie mogę wyrzucić swój stary, zepsuty telefon oraz baterię?

Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte baterie i akumulatory można samodzielnie, bezpłatnie oddać do najbliższego PSZOK-a, czyli Punktu Selektywego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz do siedziby firmy TELGENCE na ul. Sułowskiej 24e/3 we Wrocławiu.

 

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie posiadamy obecnie punktów odbioru osobistego - paczki wysyłamy firmą kurierską InPost.

 

  • Jak mogę sprawdzić, czy dany model to wersja europejska?

Informacje o wersji zawsze znajdują się na początku opisu produktu - pamięć, obsługiwane częstotliwości itp. Dodatkowo na zdjęciu miniaturki umieszczamy pasek "Global Version" dla wersji europejskich.

 

  •  Czy model Redmi Note 4X z pamięcią 32GB jest wersją europejską?

Nie, ten model nie występuje w wersji europejskiej. Jego europejskim odpowiednikiem jest model Redmi Note 4 (Global Version) z pamięcią 32Gb oraz procesorem Snapdragon.

 

  • Czym różni się dystrybucja azjatycka od europejskiej?

Głównie obsługiwanymi częstotliwościami - szczegółowe pasma LTE są zawsze podane w opisie produktu. Niezależnie od dystrybucji telefony z naszej oferty posiadają aplikację Google Sklep Play oraz automatyczne aktualizacje i język polski.

 

  • Jak mogę sprawdzić, czy model, który chcę kupić jest dostępny?

Przy produkcie zawsze wyświetla się dostępność, np. „Dostępność: na wyczerpaniu” oznacza to, że jeszcze kilka ostatnich sztuk z danego koloru zostało. Jeśli przy produkcie pokazuje się przycisk "Dodaj do koszyka" oznacza to, że produkt jest dostępny.

 

  • Dlaczego nie dochodzą do mnie powiadomienia ze sklepu o statusie zamówienia?

Powiadomienia są wysyłane ze sklepu automatycznie przy zmianie statusu - proszę sprawdzić folder SPAM w swojej poczcie, lub zweryfikować poprawność adresu e-mail podanego w zamówieniu. Jeśli podali Państwo zły adres e-mail lub wkradła się tam literówka prosimy o kontakt z Obsługą Klienta - zmienimy adres w zamówieniu na prawidłowy.

 

  • Czy istnieje możliwość dokupienia ubezpieczenia telefonu lub wydłużenia gwarancji?

Nie ma takiej możliwości. Nie posiadamy w ofercie dodatkowych usług tego typu.

 

  • Czy otrzymam do zamówienia fakturę VAT 23%?

Oczywiście, wystarczy w zamówieniu podać dane z numerem NIP.

 

  • Chcę zmienić adres do wysyłki oraz sposób płatności za zamówienie, jak mam to zrobić?

Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta sklep@xiaomi-poland.pl , zmienimy Państwa zamówienie.

 

  • Jaki jest okres gwarancji przy zakupie na firmę?

Okres gwarancji to: 24 miesiące dla konsumentów, 12 miesięcy dla przedsiębiorców. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://xiaomi-poland.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

 

  • Telefon mi upadł i zbił się wyświetlacz, czy za pośrednictwem Państwa sklepu dokonam naprawy?

Gwarancją są objęte wyłącznie wady i uszkodzenia powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu oraz fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniu. Uszkodzenia z winy użytkownika nie podlegają reklamacji. Nie zajmujemy się serwisem pogwarancyjnym urządzeń.

 

  • Czy wysyłacie paczki zagraniczne?

Nie, nie wysyłamy paczek zagranicznych.

 

  • Czy otrzymam od Państwa fakturę pro forma po złożeniu zamówienia?

Uprzejmie informujemy, iż dla zamówień złożonych w sklepie internetowym nie wystawiamy faktur pro forma - faktura VAT 23% wystawiana jest w dniu wysyłki towaru, po uprzednim otrzymaniu przez nas wpłaty na konto lub wyboru przez Państwa przesyłki za pobraniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl