

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

- Gdzie mogę wyrzucić swój stary, zepsuty telefon oraz baterię?
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte baterie i akumulatory można samodzielnie, bezpłatnie oddać do najbliższego PSZOK-a, czyli Punktu Selektywego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz do siedziby firmy TELGENCE na ul. Sułowskiej 24e/3 we Wrocławiu.
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Nie posiadamy obecnie punktów odbioru osobistego - paczki wysyłamy firmą kurierską DPD.
- Jak mogę sprawdzić, czy dany model to wersja europejska?
Informacje o wersji zawsze znajdują się na początku opisu produktu - pamięć, obsługiwane częstotliwości itp. Dodatkowo na zdjęciu miniaturki umieszczamy pasek "Global Version" dla wersji europejskich.
- Czy model Redmi Note 4X z pamięcią 32GB jest wersją europejską?
Nie, ten model nie występuje w wersji europejskiej. Jego europejskim odpowiednikiem jest model Redmi Note 4 (Global Version) z pamięcią 32Gb oraz procesorem Snapdragon.
- Czym różni się dystrybucja azjatycka od europejskiej?
Głównie obsługiwanymi częstotliwościami - szczegółowe pasma LTE są zawsze podane w opisie produktu. Niezależnie od dystrybucji telefony z naszej oferty posiadają aplikację Google Sklep Play oraz automatyczne aktualizacje i język polski.
- Jak mogę sprawdzić, czy model, który chcę kupić jest dostępny?
Przy produkcie zawsze wyświetla się dostępność, np. „Dostępność: na wyczerpaniu” oznacza to, że jeszcze kilka ostatnich sztuk z danego koloru zostało. Jeśli przy produkcie pokazuje się przycisk "Dodaj do koszyka" oznacza to, że produkt jest dostępny.
- Dlaczego nie dochodzą do mnie powiadomienia ze sklepu o statusie zamówienia?
Powiadomienia są wysyłane ze sklepu automatycznie przy zmianie statusu - proszę sprawdzić folder SPAM w swojej poczcie, lub zweryfikować poprawność adresu e-mail podanego w zamówieniu. Jeśli podali Państwo zły adres e-mail lub wkradła się tam literówka prosimy o kontakt z Obsługą Klienta - zmienimy adres w zamówieniu na prawidłowy.
- Czy istnieje możliwość dokupienia ubezpieczenia telefonu lub wydłużenia gwarancji?
Nie ma takiej możliwości. Nie posiadamy w ofercie dodatkowych usług tego typu.
- Czy otrzymam do zamówienia fakturę VAT 23%?
Oczywiście, wystarczy w zamówieniu podać dane z numerem NIP.
- Chcę zmienić adres do wysyłki oraz sposób płatności za zamówienie, jak mam to zrobić?
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta sklep@xiaomi-poland.pl , zmienimy Państwa zamówienie.
- Jaki jest okres gwarancji przy zakupie na firmę?
Okres gwarancji to: 24 miesiące dla konsumentów, 12 miesięcy dla przedsiębiorców. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://xiaomi-poland.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7
- Telefon mi upadł i zbił się wyświetlacz, czy za pośrednictwem Państwa sklepu dokonam naprawy?
Gwarancją są objęte wyłącznie wady i uszkodzenia powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu oraz fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniu. Uszkodzenia z winy użytkownika nie podlegają reklamacji. Nie zajmujemy się serwisem pogwarancyjnym urządzeń.
- Czy wysyłacie paczki zagraniczne?
Nie, nie wysyłamy paczek zagranicznych.
- Czy otrzymam od Państwa fakturę pro forma po złożeniu zamówienia?
Uprzejmie informujemy, iż dla zamówień złożonych w sklepie internetowym nie wystawiamy faktur pro forma - faktura VAT 23% wystawiana jest w dniu wysyłki towaru, po uprzednim otrzymaniu przez nas wpłaty na konto lub wyboru przez Państwa przesyłki za pobraniem.