•  

    darmowa wysyłka 24h przy płatności z góry!

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Możliwość zakupu na raty - mBank mRaty
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na odstąpienie od umowy)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Opinie o Xiaomi-poland.pl na Opineo.pl 

Logo tpay.com

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
XIAOMI Redmi Note 7 32/3GB Black / Czarny (Global Version)
XIAOMI Redmi Note 7 32/3GB Black / Czarny (Global Version)
879,00 zł 709,00 zł
szt.
XIAOMI Redmi Note 7 32/3GB Blue / Niebieski (Global Version)
XIAOMI Redmi Note 7 32/3GB Blue / Niebieski (Global Version)
879,00 zł 709,00 zł
XIAOMI Redmi 7 16/2GB Eclipse Black / Czarny (Global Version)
XIAOMI Redmi 7 16/2GB Eclipse Black / Czarny (Global Version)
539,00 zł 499,00 zł
XIAOMI Pocophone F1 64/6GB Black / Czarny (Global Version)
XIAOMI Pocophone F1 64/6GB Black / Czarny (Global Version)
1 219,00 zł 1 179,00 zł
szt.
Sonda
Sklep xiaomi-poland.pl znalazłam/em:
FAQ - Pytania i odpowiedzi
  • Gdzie mogę wyrzucić swój stary, zepsuty telefon oraz baterię?

Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte baterie i akumulatory można samodzielnie, bezpłatnie oddać do najbliższego PSZOK-a, czyli Punktu Selektywego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz do siedziby firmy TELGENCE na ul. Sułowskiej 24e/3 we Wrocławiu.

 

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie posiadamy obecnie punktów odbioru osobistego - paczki wysyłamy firmą kurierską DPD.

 

  • Jak mogę sprawdzić, czy dany model to wersja europejska?

Informacje o wersji zawsze znajdują się na początku opisu produktu - pamięć, obsługiwane częstotliwości itp. Dodatkowo na zdjęciu miniaturki umieszczamy pasek "Global Version" dla wersji europejskich.

 

  •  Czy model Redmi Note 4X z pamięcią 32GB jest wersją europejską?

Nie, ten model nie występuje w wersji europejskiej. Jego europejskim odpowiednikiem jest model Redmi Note 4 (Global Version) z pamięcią 32Gb oraz procesorem Snapdragon.

 

  • Czym różni się dystrybucja azjatycka od europejskiej?

Głównie obsługiwanymi częstotliwościami - szczegółowe pasma LTE są zawsze podane w opisie produktu. Niezależnie od dystrybucji telefony z naszej oferty posiadają aplikację Google Sklep Play oraz automatyczne aktualizacje i język polski.

 

  • Jak mogę sprawdzić, czy model, który chcę kupić jest dostępny?

Przy produkcie zawsze wyświetla się dostępność, np. „Dostępność: na wyczerpaniu” oznacza to, że jeszcze kilka ostatnich sztuk z danego koloru zostało. Jeśli przy produkcie pokazuje się przycisk "Dodaj do koszyka" oznacza to, że produkt jest dostępny.

 

  • Dlaczego nie dochodzą do mnie powiadomienia ze sklepu o statusie zamówienia?

Powiadomienia są wysyłane ze sklepu automatycznie przy zmianie statusu - proszę sprawdzić folder SPAM w swojej poczcie, lub zweryfikować poprawność adresu e-mail podanego w zamówieniu. Jeśli podali Państwo zły adres e-mail lub wkradła się tam literówka prosimy o kontakt z Obsługą Klienta - zmienimy adres w zamówieniu na prawidłowy.

 

  • Czy istnieje możliwość dokupienia ubezpieczenia telefonu lub wydłużenia gwarancji?

Nie ma takiej możliwości. Nie posiadamy w ofercie dodatkowych usług tego typu.

 

  • Czy otrzymam do zamówienia fakturę VAT 23%?

Oczywiście, wystarczy w zamówieniu podać dane z numerem NIP.

 

  • Chcę zmienić adres do wysyłki oraz sposób płatności za zamówienie, jak mam to zrobić?

Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta sklep@xiaomi-poland.pl , zmienimy Państwa zamówienie.

 

  • Jaki jest okres gwarancji przy zakupie na firmę?

Okres gwarancji to: 24 miesiące dla konsumentów, 12 miesięcy dla przedsiębiorców. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://xiaomi-poland.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

 

  • Telefon mi upadł i zbił się wyświetlacz, czy za pośrednictwem Państwa sklepu dokonam naprawy?

Gwarancją są objęte wyłącznie wady i uszkodzenia powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu oraz fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniu. Uszkodzenia z winy użytkownika nie podlegają reklamacji. Nie zajmujemy się serwisem pogwarancyjnym urządzeń.

 

  • Czy wysyłacie paczki zagraniczne?

Nie, nie wysyłamy paczek zagranicznych.

 

  • Czy otrzymam od Państwa fakturę pro forma po złożeniu zamówienia?

Uprzejmie informujemy, iż dla zamówień złożonych w sklepie internetowym nie wystawiamy faktur pro forma - faktura VAT 23% wystawiana jest w dniu wysyłki towaru, po uprzednim otrzymaniu przez nas wpłaty na konto lub wyboru przez Państwa przesyłki za pobraniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl