• darmowa wysyłka przy płatności z góry!

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Możliwość zakupu na raty - mBank mRaty
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na odstąpienie od umowy)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Opinie o Xiaomi-poland.pl na Opineo.pl 

Logo tpay.com

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
XIAOMI MI9 128/6GB Piano Black / Czarny (Global Version)
XIAOMI MI9 128/6GB Piano Black / Czarny (Global Version)
1 849,00 zł 1 819,00 zł
szt.
XIAOMI MI9 64/6GB Piano Black / Czarny (Global Version)
XIAOMI MI9 64/6GB Piano Black / Czarny (Global Version)
1 789,00 zł 1 729,00 zł
szt.
XIAOMI MI9 64/6GB Ocean Blue / Niebieski (Global Version)
XIAOMI MI9 64/6GB Ocean Blue / Niebieski (Global Version)
1 789,00 zł 1 729,00 zł
szt.
XIAOMI MI9 SE 64/6GB Piano Black / Czarny (Global Version)
XIAOMI MI9 SE 64/6GB Piano Black / Czarny (Global Version)
1 299,00 zł 1 269,00 zł
XIAOMI MI9 128/6GB Ocean Blue / Niebieski (Global Version)
XIAOMI MI9 128/6GB Ocean Blue / Niebieski (Global Version)
1 849,00 zł 1 819,00 zł
szt.
Sonda
Sklep xiaomi-poland.pl znalazłam/em:
Zwroty i reklamacje
ADRES DO ZWROTÓW ORAZ REKLAMACJI:
 

TELGENCE Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

ul. Sułowska 24e/3

51-180 Wrocław

 
 
GWARANCJA I RĘKOJMIA
  • Okres gwarancji to: 24 miesiące dla konsumentów,12 miesięcy dla przedsiębiorców
  • Jest to gwarancja Sprzedawcy
  • Rękojmia przy obrocie między przedsiębiorcami jest wyłączona
  • Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
  • Jesteśmy sklepem i pośredniczymy w naprawach gwarancyjnych - bazujemy na opinii ekspertów serwisowych. Od momentu zauważenia usterki prosimy nie zwlekać ze zgłoszeniem wady, tylko maks. w ciągu 14 dni wysłać sprzęt do naprawy.
Gwarancja realizowana jest na terenie Polski!
Gwarancją są objęte wyłącznie wady i uszkodzenia powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu oraz fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniu.
 
Gwarancji nie podlegają:
  • uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika
  • uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia (np. ciecze, zanieczyszczenia, wilgoć)
  • uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej
  • uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych
  • uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na urządzeniu
  • uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach
 Kilka istotnych informacji:
  • Deklarowane przez producenta pojemności akumulatorów są wartościami przeciętnymi (podana jest maksymalna pojemność, jaką może posiadać bateria), które mogą się nieco różnić w zależności od testowanych wersji oraz warunków, jednak są to różnice niewielkie i nie powinny mieć wpływu na funkcjonowanie urządzenia.
  • Producenci podają zawsze wielkość pamięci wbudowanej ROM, np. 32GB. Natomiast system oraz inne aplikacje zajmują zawsze trochę miejsca, stąd faktycznej pamięci „dla użytkownika” zostaje mniej. Ilość dostępnego miejsca zależy zawsze od modelu oraz wersji systemu.
  • Czas pracy baterii może skracać się w skrajnych temperaturach tj. podczas upału lub mrozu. Wpływ na jej działanie ma również nadmiar aplikacji działających w tle.
  • Nieprawidłowe działanie ekranu dotykowego może być spowodowane np. zabrudzeniami, rysami lub niewłaściwą folią/szkłem ochronnym.
  • Podczas przemieszczania się z większą prędkością mogą występować problemy z połączeniami lub dostępnością internetu, jak również jakość dźwięku może się obniżać - problemy te mogą się pojawiać w obszarach o słabym sygnale lub wynikać z awarii i przeciążenia sieci operatora.
 
PROCEDURA REKLAMACYJNA
  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, kopię dowodu zakupu (faktury), datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Przed odesłaniem urządzenia prosimy o upewnienie się, że nie jest ono zablokowane kontem Xiaomi lub Google oraz o dołączenie ewentualnych haseł blokady ekranu.
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  • Gwarancją są objęte wyłącznie wady i uszkodzenia powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu oraz fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniu.
 
WARUNKI ZWROTÓW:
  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą). Na życzenie wyślemy Państwu drogą elektroniczną gotowy formularz do wypełnienia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • UWAGA! Na formularzu proszę koniecznie dopisać numer IMEI urządzenia oraz kwotę do zwrotu.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
  • Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 
BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl